BFA.210.3.2012 [1] Zielona Góra, dnia 20.04.2012 r.
Lubuski Wojewódzki Konserwator Zabytków
poszukuje kandydatów na stanowisko:
inspektora ochrony zabytków
w Wydziale Inspekcji Zabytków Nieruchomych
Liczba lub wymiar etatu: 1 etat – zastępstwo
Miejsce wykonywania pracy: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze
Nr ogłoszenia w BIP KPRM: 145432
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Główne obowiązki:
– prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie pozwoleń na prace restauratorskie, konserwatorskie i roboty budowlane przy zabytkach;
– prowadzenie kontroli w zakresie przestrzegania i stosowania przepisów dotyczących ochrony zabytków i opieki nad zabytkami;
– dokonywanie odbioru robót budowlanych, prac konserwatorskich i restauratorskich;
– ustalanie warunków zabudowy oraz uzgodnień planów zagospodarowania przestrzennego oraz decyzji o warunkach zabudowy.
Warunki pracy:
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
– praca administracyjno – biurowa,
– praca w terenie,
– stres związany z obsługą klientów zewnętrznych.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– narzędzia pracy – komputer, drukarka, kserokopiarka, fax oraz inne urządzenia,
i materiały biurowe,
– budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych (brak podjazdu, windy)
Wykształcenie:
Wyższe magisterskie z zakresu historii sztuki, ochrony dóbr kultury, konserwatorstwa, zabytkoznawstwa, konserwacji i restauracji dzieł sztuki, architektury, budownictwa, planowania i zagospodarowania przestrzennego.
Wymagania niezbędne:
- zajomość ustawy dotyczącej ochrony zabytków i opieki nad zabytkami;
- znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
- znajomość prawa budowlanego
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego;
- umiejętność interpretacji przepisów;
- umiejętność biegłej obsługi komputera.
Wymagania dodatkowe:
- dobra organizacja pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- kreatywność.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- życiorys;
- list motywacyjny;
- kopia dowodu osobistego poświadczona za zgodność z oryginałem albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie poświadczone za zgodność z oryginałem;
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu za przestępstwo popełnione umyślnie;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu za przestępstwo skarbowe popełnione umyślnie;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- kserokopie świadectw pracy poświadczone za zgodność z oryginałem.
Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie w sekretariacie urzędu lub przesłać pocztą do dnia 31.08.2012 r. (o przyjęciu dokumentów decyduje data stempla pocztowego) na adres:
Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze
ul. M. Kopernika 1
65 – 063 Zielona Góra
z dopiskiem:
„Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej.
Inspektor ochrony zabytków – zastępstwo”
Dodatkowe informacje.
Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy wstępnej zostaną telefonicznie poinformowani o jej terminie.
Oferty osób nie zakwalifikowanych zostaną komisyjnie zniszczone 30 dni od zakończenia postępowania rekrutacyjnego.
Dodatkowe informacje są dostępne pod numerem tel.: (68) 324-73-90.
Ogłoszenie do pobrania: oferta_pracy_145432.pdf